راه اندازی فست فود و آموزش فست فود

صنعت غذایی فست فود و بیرون بر در دنیا، علی رغم مخاطرات بهداشتی مربوطه به رونق رسیده. با توجه به مطالعات اخیر ” مشتریان تعریف فست فود را گسترش دادند. “

درک مشتریان فست فود دیگر فقط محدود به سرویس های پرسرعت نیست، به جایش یک مفهوم دوگانه ایجاد شده، شامل فست فودهای سنتی و غذاهای سریعی ای که بیشتر تاکید روی عطر و طعم وکیفیت غذاست. ایده ی مکان های قرارگیری فست فود هم گسترش یافته، از رستوران و فست فود هایی با خدمات کامل تا بیرون بری و خوردن غذا درمیزهایی که کنار پیاده رو تعبیه شده.

حالا این ادراکات مشتری چه تاثیری بر موسس فست فود دارد؟ فرصت های بیشتر و البته رقابت بیشتر. توصیه می نماییم تا پایان این مقاله بسیار کاربردی با گروه تخصصی راه اندازی فست فود سرآشپزان برتر همراه باشید.

افتتاح و راه اندازی رستوران( فست فود، غذای سریع ) یک رویای کارآفرینی محبوب است، اما واقعیت از یک رویا دورتر است. کسب و کار رستورانی می تواند خیلی سخت باشد –گوردون رامزی بیکار بود اگر فست فود نمی زد – پس وقتی اراده ی کاری را دارید، راه انجام آن هم پیدا میکنید.

درحالیکه چشم انداز و ابتکار عمل برای شروع هرنوع آرزویی لازم است، تبدیل آن آرزو به موفقیت نیازمند تحقیق، برنامه ریزی و سرمایه است ( نه همیشه به آن اندازه سرمایه ای که شما فکر می کنید )، تیزبینی و پشتکار لازم است.

نکات راهنمای افتتاح و راه اندازی فست فود

نکات راهنمای افتتاح و راه اندازی فست فود

حالا چطور همه ی اینها با هم در می آمیزد؟ در این مقاله از سرآشپزان برتر بعنوان مجری تخصصی راه اندازی و آموزش فست فود، چندین نکته برای اینکه موسسان چگونه باید شروع کنند آورده شده، اینکه چطور فست فودشان را مدیریت کنند یا چگونه با اجرای قوانین موفقیت آمیز عمل کنند.

1. تحقیق، تحقیق، تحقیق

به خاطر اینکه کسب و کار فست فود بسیار رقابتی است، خیلی حیاتی است که حتما تحقیق کنید. با کسانی که قبلا این کار را انجام دادند صحبت کنید. رویدادهای شبکه های تجاری که با برگزاری همایشها در مورد راه اندازی کسب و کارهای مختلف صحبت می کنند. سعی کنید بفهمید چه چیزی جواب میدهد و چه چیزی بی فایده است، و تفاوت آن ها در چیست. اگر مثلا میدانید که یک رستوران یا فست فود شکست خورده سعی کنید بفهمید چرا ( صفحات گفت و گو آنلاین راجع به فست فود بهترین راه برای سنجش نیازهای بازار و نظرات مشتریان است )

اینکه بدانید چه چیزی جواب می دهد وچه چیزی جواب نمی دهد کمک می کند تا شما بازار هدفتان را تعریف کنید و این فرصت را بهتان می دهد که یک  طرح کسب و کار قوی برای جلو رفتن بسازید. حالا اینکه یک نفر در کسب و کار هات داگ یا کاپ کیم های تازه متخصص باشد هر کدام سعی دارند که یک محصول با کیفیتو منحصر به فرد ارائه بدهند.

علاوه بر تمام این ها از زمانتان استفاده کنید، سعی کنید متوجه بشوید که مشتریانتان چه قیمتی رامی توانند تحمل کنند. آیا مشتریان و جمعیت آن نقطه از سرمایه شما حمایت می کنند.

به همین تریتیب، تحقیق کنید که مکان های بالقوه کجا ها هستند. گرچه که موقعیت های داخل شهری ممکن اسن افراد رهگذر را جذب کند، خیلی از جاهای خارج شهر هم میتواند فست فودهای سوددهی بزند که خانواده ها به آنجا کشیده میشوند.

راه اندازی بهترین فست فود

2. از کوچک شروع کنید

شما ممکن است آرزوی یک پیشخوان بزرگ، آشپزخانه ی خوب در مرکز شهر را داشته باشید، ولی از کوچک شروع کردن اولین گام برای مالکان فست فود خواهد بود. نه تنها که اینگونه با اصول اولیه ای که برای این کسب و کار لازم است، آشنا میشوید، بلکه سرمایه کمتری هم لازم است  و ریسکش هم کمتر است.

مغازه های کوچک فست فود می تواند با حداقل هزینه غذاهای خوش طعم ارائه بدهد چون سربار آن کمتر است. به جای راه اندازی و افتتاح فست فود می توانید به خرید حق امتیاز فکر کنید و نمایندگی بگیرید، این گزینه ارزش فکر کردن را دارد، مخصوصا برای موسسان فست فود که هنوز آمادگی کامل برای ورود به کسب و کار مواد غذایی را ندارند.

3. برنامه کسب و کار

یک طرح و یا برنامه کسب و کار نباید حتما بیش از حد رسمی باشد، فقط کافی است روند ساخت و بهینه سازی برنامه را نشان بدهد تا کمک کند شما از فرصت های حال حاضر بازار بهره مند گردید و به شما برای مقابل با تهدیدات کمک می کند

البته که نقشه و طرح کسب و کار برای ارتباط با دیگران ضروری است مثل شرکا، سرمایه گذاران، مشتری – اگر می خواهید هر کدام از اینها شما را باور کنند، شما باید آن ها را متقاعد کنید که وقتی حرف کسب و کارتان می آید، حساب شده کارمی کنید.

می توانید از افراد متخصص برای پیاده سازی طرح کسب و کارتان استفاده نمایید.

4. در جست و جوی سرمایه

همه ی کسب و کارها نیاز به سرمایه گذار برای شروع کار ندارند، مخصوصا اگر از کوچک شروع کنید.   می توانید از وامهای کوچک شروع کنید.

اگر هم به دنبال سرمایه گذار هستید، برایش برنامه ریزی کنید. از اساس طرح کسب و کارتان برای در خواست وام و برنامه های سرمایه گذاری استفاده نمایید. سرمایه گذاران و وام دهندگان می خواهند همه چیز را راجع به ایده های تجاری و معاملات شما بدانند. واقع بین باشید که چقدر پول لازم دارید. شما با خرید تجهیزات داخلی و اجتناب از خرید تجهیزات اضافی می توانید پول خوبی را پس انداز کنید.

5. مراحل نظارتی هنگام شروع یک کسب و کار را در نظر بگیرید

حالا هر نوع کسب و کاری که داشته باشید، باید اصول و مراحل قانونی وحقوقی مربوط به آن کسب و کار را در نظر بگیرید. از ثبت شرکت، تا دریافت مجوز قانونی، …

6. مدیریت فست فود در چهارچوب قوانین

از قوانین مربوط به کارکنان تا قوانین بهداشت غذایی، و قوانین جدید مثل استعمال دخانیات، درک و رعایت قوانین و مقررات و الزامات قانونی بر موفقیت فست فود شما تاثیر زیادی دارد.

7. تنهایی جلو نروید – مشاوره کنید

با شرکت هایی که این خدمات را ارائه دادند و کارشان این است مشورت کنید و روال شروع یک فست فود موفق را از آنها جویا شوید. در این زمینه می توانید با گروه فوق تخصصی راه اندازی فست فود و رستوران سرآشپزان برتر تماس بگیرید. توصیه میکنیم برای آشنایی بیشتر با مجموعه سرآشپران برتر و سرآشپز حسین صادقی ویدئوی زیر رو از دست ندید:

 

هزینه راه اندازی فست فود

هزینه راه اندازی فست فود

هزینه راه اندازی یک فست فود یکی از مهمترین و چالش‌برانگیزترین جنبه‌ها در شروع یک کسب و کار در این حوزه است. این هزینه‌ها بر اساس متغیرهای مختلفی از جمله مکان، اندازه و نوع فست فود، تجهیزات، نیروی کار، مواد اولیه و هزینه‌های بازاریابی تعیین می‌شوند. هنگامی که شروع به محاسبه هزینه‌ها می‌شوید، اهمیت به خرید و تجهیز مکان با تجهیزات پیشرفته، مثل دستگاه‌های آشپزی، سیستم‌های پرداخت الکترونیکی و میز و صندلی‌های مدرن، افزوده می‌شود. هزینه‌های نیروی کار نیز به انتخاب مهارت‌های مناسب برای تیم کاری و تعداد کارکنان بستگی دارد. همچنین، اجاره مکان و هزینه‌های بازاریابی برای جلب مشتریان نقش حیاتی در هزینه‌های راه اندازی ایفا می‌کنند. به طور کلی، برنامه‌ریزی دقیق و تحلیل دقیق هزینه‌ها اساسی است تا یک فست فود با سودآوری و پایداری راه اندازی شود.

مشاوره راه اندازی فست فود

مشاوره راه اندازی فست فود

مشاوره در راه اندازی یک فست فود امری حیاتی و اساسی است که به کسب‌وکارهای این حوزه کمک می‌کند تا با موفقیت به فعالیت بپردازند. ابتدا، مشاوران متخصص در زمینه فست فود با کارآفرینان برخوردهای نقش‌آفرینی دارند و با تجربیات خود نقاط قوت و ضعف کسب‌وکار را تحلیل می‌کنند. آنها به تجزیه و تحلیل بازار، انتخاب مکان مناسب و تدوین استراتژی بازاریابی متمرکز می‌شوند. همچنین، مشاوران به ارائه راهکارهای موثر برای کاهش هزینه‌ها و افزایش سودآوری کسب‌وکار می‌پردازند. آنها با کسب‌وکارهای مختلف در این حوزه آشنا هستند و می‌توانند نکات کاربردی و به‌روز را در زمینه مدیریت، تجهیزات، و استراتژی‌های مالی ارائه دهند. مشاوره در این زمینه به عنوان یک ابزار قدرتمند، باعث می‌شود که کسب‌وکارها با اطمینان و اطلاعات کامل‌تری به راه اندازی و توسعه فعالیت‌های خود بپردازند.

4.4/5 - (38 امتیاز)

12 دیدگاه

  • سلام چند وقتی است قصد زدن یک فست فود شامل انواع ساندویچ و پیتزا را دارم شما میتواتید کمکم کنید؟

    • سلام بله حتما. لطفا با شماره تماس 09120871077 سرآشپز صادقی در ارتباط باشید

    • سلام برای مشاوره راه اندازی فست فود با شماره 09120871077 سرآشپز صادقی تماس بگیرید.

  • سللم یه فست فود در بالای شهر تهران دارم ب متراژ 80 متر مستاجر م دخلم هم خوب هست بالای 5میلیون تومان ولی از نیروی کار و دردسراش خسته شدم میشه راهنمایی م کنید

    • سلام. لطفا جهت دریافت مشاوره در زمینه فست فود خود با شماره 09120871077 سرآشپز صادقی تماس حاصل نمایید.

  • سلام
    ما یه ملک بر خیابان اصلی شهر نور مازندران داریم
    قصد راه اندازی فست فود داریم
    البته تو این شرایط کرونا و وضعیت اقتصادی برامون مهمه چه فست فودی باشه که موفق بشیم و توجیه اقتصادی داشته باشه
    چطور میتونید کمکمون کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *