طراحی دکوراسیون داخلی فست فود

داشتن یک فست فود و مدیریت آن یک طرح تجاری کوچک است با گزینه های محدود برای شروع و گسترش آن. صاحبان آینده نگر می توانند یک فست فود موجود را انتخاب کنند یا یک در یک زمین فست فود مورد نظر خودشان را بسازند یا نمایندگی و شعبات فست فودهای افتتاح شده دیگر که نامشان شناخته شده است را بگیرند.مالک و مدیر یک فست فود بودن مثل هر کار تجاری کوچکی است ، که لازمه ی موفق شدن در آن کسب و کار ، تحقیق و برنامه ریزی برای است.

راهنمای چگونگی مدیریت فست فود

  1. تصمیم گیری کنید که کدام یک از سه رویکرد بالا را برای فست فود می خواهید انتخاب کنید و در مورد هزینه های عملیاتی و هزینه های راه اندازی فست فود امکان سنجی کنید.
  2. یک طرح کسب و کار ایجاد کنید. طرح کسب و کار هر مرحله ی شروع کار تجاری را نشان می دهد و هزینه ها را برآورد می کند، درآمد حاصله و بازار هدف را نیز مشخص می کند.تمام مجوزهای لازم تجاری و مجوزهای اجرایی مورد نیاز در شهر و یا کشور خود را تامین کنید
  3. در مورد مقررات بهداشتی مربوط به صنایع غذایی درشهر خود تحقیق کنید تا هماهنگی های لازم برای اخذ مجوزها را انجام دهید . شاید لازم باشد به سازمان نظارت بهداشتی قبل از افتتاح فست فود بروید و به طور دوره ای هم بازرسی های بهداشتی انجام گیرد
  4. یک موقعیت مکانی خوب برای فست فودتان پیدا کنید که در معرض دید باشد ، ترافیک بالا داشته باشد ، قابلیت دسترسی به آن توسط رستوران های دیگر غرق نشده باشد. اگر شما نمایندگی و شعبه ی فست فود دیگر را بخرید آنها درمورد موقعیت مکانی اش به شما کمک می کنند. اگر میخواهید خودتان جایی را جهت فست فود از صفر بسازید ، با یک پیمانکار مجاز که تخصصش ساخت فست فود و رستوران باشد قرارداد ببندید. اگر هم به دنبال یک بنایی برای رستوران های موجود هستید ،یک فرد حرفه ای در املاک می تواند اطلاعات خوبی به شما بدهد.
  5. تامین بودجه ی شروع به کار میتوانید از بانکها وام بگیرید
  6. خرید تمام لوازم ضروری فست فود از قبیل: فر، اجاق گاز ، سرخ کن ، یخچال ، کابین، میز و صندلی ، صندوق و سایر تجهیزات.از فروشندگان معتبر در صنایع غذایی و نوشیدنی ، مواد غذایی را سفارش بدهید .و یک حساب بانکی کاری باز کنید و سیستم حسابداری و حقوق دستمزد راه بیاندازید.
  7. استخدام کارکنان و آموزش به آن ها . نوجوان ها اغلب در فست فودها کار می کنند ولی لازم است که برنامه ی انعطاف پذیری داشته باشید چون آن ها مدرسه هم می روند.
  8. تبلیغ فست فود خود را از طریق رسانه های اجتماعی، تلوزیون ، رادیو ،تبلیغات چاپی انجام دهید . می توانید با مدارس قرار داد ببندید تا مشتریانتان را بیشتر کنید.
  9. حتما مسائل بهداشتی را در فست فودتان رعایت کنید ، دمای نگهداری مواد غذایی ، امکانات ذخیره سازی ، بهداشت کارکنان. یک مدیر خرید استخدام کنید تا همیشه حجم مواد غذایی لازم را داشته باشید نه اینکه بیش از حد خرید کنید و فاسد بشود و دور بریزید.
  10. کارکنان آموزش دیده در قسمت خدمات مشتریان بگذارید که به طور دوره ای رضایت مشتریان را دنبال کنند و باعث بهبود عملکرد فست فود بشوند.

و در آخر اینکه شما عزیزان می توانید جهت راه اندازی فست فود بصورت کاملا حرفه ای از صفر تا 100 با گروه تخصصی سرآشپزان برتر تماس حاصل فرمایید.ارائه خدمات به شما عزیزان افتخار ماست

منبع: http://smallbusiness.chron.com/own-manage-fast-food-restaurant-18323.html

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *