راه اندازی رستوران

راه اندازی کسب و کار موفق یکی از کارهایی است که برای اکثر افراد سخت و دشوار به نظر می رسد؛ زیرا این افراد همیشه استرس و ترس شکست خوردن را دارند و این موضوع روی عملکرد و نحوه ی کار آن ها تاثیر خواهد گذاشت. برای رسیدن به موفقیت در هر کاری لازم است به نکات بخصوصی توجه داشته باشید و بتوانید این نکات را در مراحل مختلف به خوبی به کار برده و رعایت نمایید. اولین نکته رهایی از نگرانی های بی مورد و ترس هاست که برای قدم گذاشتن در مسیر بسیار ضروری می باشد. در حرفه ی رستوران داری بسیاری از افراد را می بینیم که به موفقیت بزرگی رسیده اند و کسب و کار آن ها ه رروز بیشتر از دیروز در حال پیشرفت و گسترش است و در مقابل کسانی را می بینیم که به آن چه ایده آل آن ها بوده است، دست نیافته اند. به نظر شما به چه دلایلی بیزینس یک رستوران یا فست فود شکست می خورد و یا به موفقیت می رسد؟

اکثر افراد زمانی که یک شغل جدید را راه اندازی و آغاز می کنند، انگیزه و انرژی زیادی برای شروع کار دارند و در اوایل فعالیت خودشان بهترین عمکرد را به نمایش می گذارند و این کار باعث رضایت مشتریان و جذب مخاطبان بیشتری می شود ولی پس از مدتی فعالیت به دلایل مختلفی ممکن است کیفیت خدمات و انگیزه ی اولیه خود را از دست بدهند. موضوع بسیار مهم این است که قبل از شروع به یک کار و وارد شدن به یک زمینه ی کاری نظیر رستوران و فست فود و کافی شاپ، باید به اندازه ی کافی در مورد آن فکر نموده و اطلاعات لازم را جمع اوری کرد.

اگر فعالیت در چنین کسب و کاری علاقه ی شما می باشد، بهتر است قبل از شروع به کار از افرادی که در این زمینه سال ها کار کرده اند مشورت بخواهید و تمامی جوانب این شغل و مزایا و معایب آن را بررسی کنید. برای راه اندازی کسب و کار جدید به هر میزان که تجربیات و اطلاعات خود را افزایش دهید، عاقلانه تر اقدام می کنید و در مسیر پیش می روید. گروه سر آشپزان برتر با برخورداری از سوابق علمی و عملی لازم در حوزه ی راه اندازی رستوران و فست فود و  راه اندازی کافی شاپ آماده ی ارائه ی خدمات مشاوره به متقاضیان خواهد بود.

دکوراسیون فست فود

نکاتی برای کسب موفقیت و محبوبیت در کسب و کار رستوران فست فود و کافی شاپ

  • اولین و مهم ترین دلیل شکست یک بیزینس، ادامه ندادن به علاقه و انگیزه ی اولیه ای است که در هنگام راه اندازی آن شغل وجود داشته است. انجام دادن اقدامات جدید، استقبال از ایده ها و موارد این چنینی باعث می شود که تا حد زیادی از یکنواخت شدن کار جلوگیری شود. یک مدیر موفق می داند که باید سعی نماید در هر مرحله از پیشرفت بیزینس رستوران خود انگیزه های مورد نیاز را به وجود بیاریدآورد. مدیر حرفه ای باید ویژگی های به خصوصی داشته باشد و بتواند با برخورد و نحوه ی رفتار مناسب، مشتریان بیشتری جذب نماید. توجه داشته باشید که موفقیت و برند سازی کسب و کار نیازمند توجه ی کافی و به کار بردن مجموعه ای از نکات می باشد و در صورتی که هر یک از این نکات رعایت بشود، روی نتیجه ی نهایی تاثییر خواهد گذاشت.
  • دومین دلیل مهمی که می تواند موجب به تاخیر افتادن رسیدن به موفقیت برای یک رستوران شود، عدم ارائه ی خدمات و غذا های با کیفیت می باشد. توجه داشته باشید که نوع و کیفیت و نحوه ی سرو غذا مهم ترین عواملی هستند که باعث جلب رضایت مشتریان و جذب مخاطبان بیشتر خواهد شد. یک مدیر موفق همواره در حال بررسی و کشف شیوه های جدید طبخ غذا و سورپرایز هایی برای مشتریان خود بوده و سعی در متمایز سازی کسب و کار خود از سایر رقبا خواهد داشت.
  • سومین دلیل شکست بیزینس رستوران کافی شاپ و فست فود، نارضایتی مشتریان می باشد. برای رضایت مخاطبان همان طور که گفته شد باید با دقت و ریز بین باشید. زمانی که مشتری به رستوران شما مراجعه می کند، دوست دارد در محیطی آرام و به دور از استرس غذا را میل کند؛ بنابراین شما وظیفه دارید که با به کار گیری دیزاین و رنگ های زیبا، تامین نمودن سکوت و آرامش لازم، تفکیک بخش ها و …. محیطی آرام و راحت برای مشتریانتان ایجاد کنید و البته مهم ترین نکته کیفیت غذاست که باید روز به روز بهتر شود.
3.8/5 - (10 امتیاز)

1 دیدگاه

  • خوبه که قبل از انجام باز کردن یک رستوران و فست فود بدونیم چه کارهایی باید انجام بدیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *