راه اندازی کافی شاپ

توسعه و پیشرفت یک کسب و کار نیازمند رعایت پارامتر های مختلف و به کار گیری روش های به خصوصی می باشد. بدون داشتن استراتژی و برنامه ریزی، رسیدن به این هدف بسیار سخت و در مواردی غیر ممکن است؛ بنابراین شما اگر هدفتان توسعه و کسب درآمد بیشتر می باشد، باید تغییراتی اساسی در نحوه ی کسب و کار خود ایجاد نمایید و با استفاده از شیوه های جدید بازاریابی موجبات پیشرفت اقتصادی کافی شاپ خود را رونق ببخشید. به نظر شما یک کافی شاپ مدرن امروزی با استفاده از چه روش هایی می تواند مشتری بیشتری جذب کند و چگونه مخاطبان بیشتر در توسعه ی این کسب و کار و به دست آوردن درآمد بیشتر موثر خواهند بود؟

بدیهی است که در مشاغلی مثل رستوران، فست فود یا کافی شاپ داری، مشتریان و مخاطبان اهمیت بسیار زیادی دارند و در واقع سرمایه ی بیزینس شما می باشند. اگر به سلایق و علایق مشتریان توجه داشته باشید و کسب و کارتان مورد پسند آن ها قرار گیرد، در واقع توانسته اید مخاطبانتان را به مشتریانی همیشگی و وفا دار تبدیل کنید و این موضوع اولین و مهم ترین پارامتری است که باعث توسعه ی بیشتر کسب و کار کافی شاپ در گذر زمان خواهد شد.

افراد زیادی این طور فکر می کنند که برای گسترش و پیشرفت یک بیزینس نیازمند تبلیغات گسترده به صورت مجازی در وب سایت ها، اینستاگرام، تلگرام، تبلیغات بصری در سطح شهر، تبلیغات چاپی یا رسانه ای هستند تا از این طریق بیشتر شناخته شوند و مشتریان جدیدی دریافت کنند ولی توجه داشته باشید که این پارامتر برای جذب مشتری، محبوییت و شناخته شدن کافی شاپ شما کافی نمی باشد و تبلیغات تا حدی می تواند شما را به هدفتان نزدیک کند. موضوع مهم تر این است که شما باید کاری انجام بدهید که مشتریان جدید به مشتریانی ثابت تبدیل شوند.

کافی شاپ مشتری پسند، بهترین تبلیغات برای کسب و کار شما

سوالی که برای شما پیش خواهد آمد این است که چگونه این کار را انجام بدهید و کافی شاپ از چه ویژگی هایی برخوردار باشد تا مورد پسند و توجه مشتریان واقع شود؟ در ادامه گروه سر آشپزان برتر مجری تخصصی راه اندازی کافی شاپ و همچنین راه اندازی فست فود و رستوران به تعدادی از این موارد اشاره کرده است.

دکوراسیون کافی شاپ

1.توجه به دکوراسیون و ظاهر محیط داخلی

زمانی که شما برای اولین بار به یک مکان خاص مراجعه می کنید، اولین چیزی که مورد توجه واقع خواهد شد نحوه ی دیزاین و نوع چیدمان به کار رفته در محیط داخلی می باشد، در واقع دکوراسیون خوب و زیبا باعث می شود یک کسب و کار جذاب تر به نظر برسد. در محیط هایی مانند کافی شاپ و رستوران ها شما می توانید با استفاده از ایده های جدید و زیبا دکوراسیونی خاص و مشتری پسند ایجاد کنید؛ بنابراین اولین مرحله برای توسعه و جذب مشتری بیشتر توجه به ظاهر و دیزاین بیزینس شما می باشد. یک محیط دنج، زیبا، متفاوت با ویژگی ها و امکانات خاص…

2.کیفیت و نحوه ی ارائه ی خدمات

غذا ها و نوشیدنی هایی که شما در کافه به مشتریانتان ارائه می دهید، باید دارای طمعی خوب و منحصر به فرد و دیزاینی زیبا باشند و این خدمات شما است که باعث خاص تر شدن کسب و کارتان می گردد. در بهترین حالت مشتریان کافی شاپ شما بهترین تبلیغ کنندگان خواهند بود و اگر از آن چه که از خدمات شما دریافت کرده اند، راضی باشند بدون شک به دوستان و آشنایان خود پیشنهاد می کنند که به کافی شاپ شما بیایند؛ بنابراین همواره سعی کنید، موارد موجود در منوی غذایی از بهترین مواد اولیه، کیفیت و طعم برخودار باشند و به مشتری ارائه شوند.

3.به مشتریانتان هدیه بدهید!

آفر ها و تخفیف های ویژه یکی از مواردی است که باعث می شود مشتریانی جدیدی پیدا کنید. شما می توانید در روز های به خصوصی از سال تخفیف ها و یا هدیه های کوچکی را برای مشتریانتان در نظر بگیرید و حس خوبی را برای آن ها ایجاد کنید. به کار بردن چنین استراتژی در کسب و کار کافی شاپ باعث خواهد شد که مشتریان جدید شما به مشتریانی همیشگی و ثابت تبدیل شوند و به توسعه ی کار شما از طریق جذب مشتری های متعدد کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

Rate this post

1 دیدگاه

  • ممنون از راهنمایی های خوبتون. من خودم خیلی کافه میرم و جاهایی انتخاب میکنم که هم برخورد مسئولانش خوب باشه و هم کیفیت نوشیدنی و غذاهاش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *