راه اندازی فست فود

در اینجا به نکات و موارد مهمی که قبل از راه اندازی رستوران یا فست فود باید به ان دقت داشته باشید می پردازیم.برای دیدن این نکات تا آخر این مقاله با گروه سرآشپزان برتر همراه باشید.

قبل از راه اندازی رستوران یا فست فود به چه مواردی دقت داشته باشید؟

  • در ابتدا لازم است که شما سرمایه و بودجه ی اولیه ی خود را مشخص کنید و بقیه موارد را بر این اساس برنامه ریزی کنید. زمانی که بودجه ی اولیه تعیین گردد، می توان به راحتی و به صورت تخمینی میزان هزینه ها و همچنین میزان سود آوری این کسب و کار را مشخص نمود.
  • شما می توانید یک سرمایه گذار داشته باشید اما این امر ملزوم به آن است که بتوانید یک طرح توجیهی قابل قبول و جامع و کامل از پروسه ی راه اندازی فست فود و رستوران و تمامی جزییات آن تهیه کرده باشید.
  • بر اساس بودجه ی تعیین شده و شرایط فعلی خود برای تامین تجهیزات رستوران یا فست فود می توانید انتخاب کنید که وسایل مورد نیاز را ( نو / دست دوم ) خریداری نمایید و یا اینکه اجاره کنید. البته قطعا وسایل جدید و استفاده نشده کیفیت و ماندگاری بسیار بیشتری خواهند داشت. باز هم تاکید می کنیم که بررسی این موارد به میزان بودجه ی شما و به طور کلی طرح اصلی راه اندازی رستوران بستگی دارد و گروه سر اشپزان برتر با در نظر گرفتن تمامی موارد لازم، سعی می کند بهترین پیشنهادات را به شما ارائه دهد.
  • یکی از مهم ترین مواردی که در هنگام شروع هر بیزینس جدید به ویژه راه اندازی فست فود و رستوران باید به آن توجه کنید، مشتریان و مخاطبان شما هستند. در واقع باید کسب و کار خودتان را از دیدگاه مشتریان ببینید و ارتقا دهید. با نیاز سنجی کامل از این که چه مواردی برای مخاطبان شما جذاب تر است و با رعایت و به کار گیری نکاتی که بتوانید متمایز از سایر همکاران یا رقیبانتان باشید، خواهید توانست ایده های ناب و غیر تکراری را در زمینه راه اندازی رستوران و فست فود شناسایی و اجرا کنید.

راه اندازی رستوران

-البته این مبحث بسیار گسترده است؛ زیرا ساده ترین و جزیی ترین موارد نیز می تواند مورد توجه و ارزیابی مشتریان قرار بگیرد، مکان رستوران، متراژ فضا، امکانات، مسیر دسترسی، دکوراسیون و چیدمان، تجهیزات داخلی، وسایل مرتبط با سرو غذا، برخورد پرسنل، کیفیت غذا و ….. بنابراین راه اندازی رستوران، فست فود، فود کورت و کافی شاپ بیش از آن چیزی که تصور می کنید، نیاز به تفکر عمیق و توجه و برنامه ریزی دارد . ما به شما اطمینان می دهیم که نتیجه ای که از یک مشارکت گروهی بین شما و کارشناسان مجموعه ی سر آشپزان برتر خواهید گرفت، کاملا جامع و راضی کننده و در راستای پیشرفت دادن کسب و کار شما خواهد بود.

4.7/5 - (3 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *