راه اندازی کافی شاپ

آیا می خواهید یک کافی شاپ راه بیاندازید؟ اگر دنبال ایده ای برای بازگشایی کافی شاپ هستید، جای درستی را انتخاب کردید. شاید راه اندازی کافی شاپ ساده به نظر بیاید ولی کلی ریزه کاری دارد که باید بدانید.

ما به شما اطلاعاتی به روز از نحوه ی راه اندازی کافی شاپ می دهیم

اغلب اوقات بسیاری از کسانی که به دنبال راه اندازی کافی شاپ هستند نمی دانند که کجا کافی شاپ بزنند. ما به شما هر گونه اطلاعاتی که برای افتتاح و راه اندازی کافی شاپ نیاز داشته باشید می دهیم.

در زیر یکسری نکات ساده از مراحل راه اندازی کافی شاپ برایتان آوردهایم

  • این تصمیم درستی است که شما صاحب یک کافی شاپ باشید

شاید راه اندازی کافی شاپ در نگاه اول برایتان بسیار مهیج باشد و شما را به فکر فرو ببرد که دکوراسیون کافی شاپ چطور باشد، موسیقی که پخش می شود و… ولی جنبه های دگر مثل لوازم شکستنی، مالیات ها و … هم وجوددارد. باید ببینید که آیا از لحاظ شخصی، فکری،   احساسی آمادگی اینکه مالک کافی شاپ باشید را دارید.

  • برنامه ریزی مالی

یک راه برای کنترل مالی این است که شما برنامه کسب وکار کافی شاپ تدوین کنید، تا بدانید چقدر بودجه لازم دارید و سرمایه یتان رابه دوبخش یکی برای کار و دیگری برای امور شخصی تقسیم کنید.

  • در مورد قهوه مطالعه داشته باشید

آیا می دانید بیش از هزاران طعم دهنده برای قهوه وجود دارد.

  • برنامه کسب و کار کافی شاپ را تدوین نمایید.

داشتن برنامه کسب و کار نه تنهاازلحاظ بودجه ای بلکه تعداد اقلام موردنیاز در کافی شاپ را مشخص می کند

با الگوی کسب و کاری کافی شاپی که ما طراحی کردیم شما می توانید در کمتر از نیم ساعت تمام چیزهایی که برای راه اندازی کافی شاپ لازمدارید را ببینید.

  • منوی کافی شاپ را تعیین کنید

یکی از چیزهای مهم طراحی منو کافی شاپ است. بدون تعیین منو شما نمی توانید بگویید که به چه لوازمی احتیاج دارید، چه بودجه ای لازم است، چقدر فضا می خواهید و کجا واقع بشود.

بسیاری از کسانی که مشاوره راه اندازی کافی شاپ می دهند منو را از شما نمی پرسند تا وقتی که کارشان تمام بشود در صورتیکه این اشتباه است، منو باید در ابتدای کار پرسیده بشود.

  • دنبال جا برای راه اندازی کافی شاپ بگردید

اینکه موقعیت مکانی کافی شاپ شما کجا باشد در تعداد مشتریان تاثیر به سزایی دارد. چند جا راببینید با مغازه های اطراف مشورت کنید

طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ

  • به کسانی که در این رشته فعالیت می کنند توجه کنید.

رقیبان شما چه کسانی هستند؟ به کار شما چه  واکنشی نشان می دهند.

  • قوانین و مجوزهای لازم که برای  راه اندازی کافیشاپ باید اخذ گردد را در نظر داشته باشید.

  • تجهیزات کافی شاپ را درست انتخاب کنید.

وسایل کافی شاپ باعث میشود که کافی شاپتان خوب کار کند . انتخاب نادرست یک دستگاه نه تنها باعث می شود که جوابگو نیاز مشتری نباشد بلکه هزینه را دو برابر می کند.

  • یک سیستم حسابداری داشته باشید

چه حساب دفتری داشته باشید چه نرم افزار حسابداری، باعث می شود که میزان مخارج و درآمد و سرمایه تان رابدانید.

گروه فوق تخصصی سرآشپزان برتر مراحل راه اندازی کافی شاپ شما را به بهترین شکل ممکن از صفر تا صد انجام خواهد داد. با ما تماس حاصل فرمایید…

3.4/5 - (8 امتیاز)

4 دیدگاه

  • با سلام. عذر میخوام برای راه اندازی کافی شاپ و رستوران لازم هست که دوره ی خاصی گذرانده باشیم و داری مدرک باشیم؟ (جهت اخذ پروانه کسب)

  • سلام،من فوق لیسانس صنایع غذایی هستم و قصد دارم کافی شاپ بزنم ، چون با توجه به رشته تحصیلیم ایده هایی در این زمینه دارم، ولی سرمایه کمط دارم و میخواستم ببینم چقدر سرمابه نیازه و چه دستگاههایی؟
    تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *